In een steeds sneller veranderende maatschappij, wilt u als bedrijf of organisatie ongetwijfeld snel allerlei informatie beschikbaar hebben, zoals waar dingen zijn, in welke status ze zich bevinden, wanneer ze gebruikt (mogen) worden, door wie ze gebruikt (mogen) worden, … Maar wilt u misschien ook liefst dat deze informatie altijd actueel en up-to-date is? En dat de consument uw product of dienst op elk moment of vanuit elke locatie kan reserveren?

Dan is de WOW-Solutions IoT technologie iets voor u.

Onze technologie maakt immers gebruik van sensoren en slimme apparaten die u in staat te stellen om voorwerpen te registreren, identificeren, ordenen, onderhouden en reserveren. Vraag altijd en overal real-time informatie op, houdt acties zoals onderhoudswerken, transport of boekingen in het oog en laat handige rapporten opmaken in een handomdraai.

Hebt u nood aan een turn-key totaaloplossing die volledig gebruiksklaar is? Of hebt u zelf al softwarepakket in gebruik en wil u dit naadloos integreren in een groter geheel? Beide kan!

Onze technologie is conform de Europese regels met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens (GDPR) en u werkt steeds in uw eigen online omgeving en met uw eigen data.

Ontdek hier in een aantal voorbeeld cases wat onze technologie-oplossingen voor uw bedrijf of organisatie kunnen betekenen!

IoT Technology

1. Asset/fleet management module

Beheer al je assets in een handomdraai: dankzij deze module wordt fietsen, e-bikes, parkeerplaatsen, stallingen en sloten beheren kinderspel

Meer Weten

2. Service module

Beheer je voorraad, onderhoud én reparatie. Hoeveel sloten heb je nog op voorraad? Is een deel van je voertuigen of fietsenrekken misschien aan onderhoud toe? Deze module houdt voor jou het overzicht én zet de juiste medewerkers aan het werk.

Meer Weten

3. Booking module

Stel je assets beschikbaar voor boeking of verhuur. Met deze module maak je je assets beschikbaar voor reservatie op een boekingsplatform. Je klant boekt (en betaalt) de asset van zijn keuze, en het systeem geeft hem na registratie automatisch toegang. Handig, niet? Je houdt zelf de controle dankzij het overzicht van wie wat boekte, wanneer en voor hoe lang

Meer Weten

4. End user management module

Voor elke doelgroep een apart tarief? Dat kan. De client module maakt het makkelijk om verschillende gebruikersgroepen samen te stellen, automatisch de juiste prijs te verrekenen én tegelijk het overzicht te behouden.

Meer Weten

5. Cross-modular reporting

Een rapport over het gebruik van je assets: zo gefikst! Eén handig rapport dat alle nuttige informatie over al je assets bundelt: zo makkelijk kan het zijn. Dankzij de cross-modulaire rapportering wordt zelfs rapporteren een fluitje van een cent.

Meer Weten

Top